---------------------------------------------------------------------------------
(diena/mēnesis/gads)
---------------------------------------------------------------------------------
Klavieru iepirkuma līgums.
---------------------------------------------------------------------------------
Līgums mācību līdzekļu - baleta preču iegādei.
--------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------
Rīgas Horeogrāfijas vidusskolas iepirkums Publisko iepirkumu likuma 8². panta kārtībā
-------------------------------------------------------------------------
5.1. Piedāvājums jāiesniedz Rīgas Horeogrāfijas vidusskolā, Kalnciema ielā 12, Rīgā, līdz
2016. gada 30.augustam, plkst.15.00 1.stāvā, RHV administrācijā
**********************************************************************************************************
******************************** Rīgas Horeogrāfijas vidusskolas iepirkums Publisko iepirkumu likuma 8². panta kārtībā Rīgas Horeogrāfijas vidusskolas darbinieku veselības apdrošināšanas polišu iegāde iepirkuma ID Nr. RHV 2016/1 Būvdarbi Piegāde Pakalpojumi X 1. Pasūtītājs Rīgas Horeogrāfijas vidusskola Kalnciema iela 12, Rīga, LV-1048 Tālrunis 67615870, fakss 67615870 E-pasts rhsk@tvnet.lv Reģistrācijas Nr. 90000013108 2. Paredzamā iepirkuma priekšmets, CPV kods Rīgas Horeogrāfijas vidusskolas darbinieku veselības apdrošināšanas polises; CPV kods 66512200- 4 3. Identifikācijas numurs RHV 2016/1 4. Paredzamā līgumcena (EUR) līdz 6600 (seši tūkstoši seši simti euro) 5. Kontaktpersona informācijas saņemšanai par iepirkumu J.Batalova, tel.Nr. 67615870, e-pasts rhsk@tvnet.lv 6. Piedāvājumu iesniegšana Līdz 26.04.2016. plkst. 15.00 Rīgas Horeogrāfijas vidusskolā, Rīgā, Kalnciema ielā 12 1.stāvā, RHV administrācijā Dokumentus pieņem- darba dienās no 10.00-16.00 7. Publicēšanas datums 15.04.2015. (diena/mēnesis/gads) Apstiprināta Rīgas Horeogrāfijas vidusskolas iepirkuma ID Nr. RHV 2016/1 11.04.2016. komisijas sēdē Nr.1 INSTRUKCIJA PRETENDENTIEM 1. Iepirkuma priekšmets un apjoms 1.1. Rīgas Horeogrāfijas vidusskolas (turpmāk Pasūtītājs) darbinieku veselības apdrošināšana uz 1 (vienu) gadu, saskaņā ar Tehnisko specifikāciju (1.pielikums). Pamatprogrammas iegāde (Tehniskās specifikācijas minimālās prasības) tiks finansēta no Pasūtītāja budžeta līdzekļiem, apdrošinot darbiniekus saskaņā ar Rīgas horeogrāfijas vidusskolā noteikto kārtību. Par papildprogrammu iegādi, darbinieku, kuri neatbilst iestādē noteiktajā veselības apdrošināšanas kārtībā noteiktajiem kritērijiem un tuvinieku apdrošināšanu darbinieki lems individuāli un finansēs no personīgajiem līdzekļiem. Pasūtītāja kopējais darbinieku skaits iepirkuma izsludināšanas brīdī ir 67 cilvēki. Apdrošināmo darbinieku skaits ir 34 (trīsdesmit četri) cilvēki. 1.2. Paredzamais līguma darbības laiks 1 (viens) gads. Polises segums visa Latvija, 24h/diennaktī. Polises darbības laiks 1 (viens) kalendārais gads no noslēgšanas brīža. Prēmijas samaksa tiks veikta 1 (vienā) maksājumā; 1.3. Paredzamā līgumcena līdz EUR 6600 (seši tūkstoši seši simti euro). 2. Piedāvājumu noformēšana 2.1. Piedāvājums jāiesniedz par visu iepirkuma priekšmeta apjomu vienā variantā. 2.2. Pretendenta iesniegtajiem dokumentiem jābūt sagatavotiem atbilstoši 06.05.2010. likuma Dokumentu juridiskā spēka likums un Ministru kabineta 28.09.2010. noteikumu Nr. 916 Dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas kārtība prasībām valsts valodā, vienā nedalāmā dokumentu paketē lapām jābūt cauršūtām ar diegu un sanumurētām. Uz dokumentu paketes pēdējās lapas aizmugures cauršūšanai izmantojamais diegs aizsienams un nostiprināms ar pārlīmētu lapu, kurā norādīts cauršūto lapu skaits (cipariem un iekavās vārdiem), kas apliecināts ar dalībnieka vai dalībnieka likumiskā/pilnvarotā pārstāvja parakstu (pilnvarojuma gadījumā pilnvara iekļaujama dokumentu paketē); 2.3. Piedāvājumam jābūt drukātā veidā bez neatrunātiem labojumiem, svītrojumiem, dzēsumiem; 2.4. Piedāvātājiem pakalpojumiem pilnībā jāatbilst tehniskajai specifikācijai (1.pielikums). 2.5. Piedāvājums jāsagatavo saskaņā ar pievienoto piedāvājuma formu (2.pielikums). 2.6. Pēc piedāvājumu iesniegšanas termiņa beigām Pretendents nevar savu piedāvājumu grozīt. 3. Atlases prasības Pretendentiem 3.1. Pretendents ir apdrošināšanas akciju sabiedrība un tas ir saņēmis Finanšu un kapitāla tirgus komisijas atļauju sniegt veselības apdrošināšanas pakalpojumus Latvijā (Pretendentam izsniegta atbilstoša licence). 3.2. Piedāvātās Pamatprogrammas A (28 darbinieka grupai) prēmija 1 (vienai) personai gadā nevar pārsniegt 213 EUR (divi simti desmit euro). 3.3. Piedāvātās Pamatprogrammas B (sešu darbinieku grupai) prēmija 1 (vienai) personai gadā nevar pārsniegt 60 EUR (sešdesmit euro). 3.4. Pretendentam Rīgā, kopā ņemot, ir vismaz 50 (piecdesmit) plaša profila* ambulatorās un stacionārās līgumiestādes. * - iepirkuma ietvaros par tādām netiek uzskatītas individuālās ģimenes ārstu un ārstu-speciālistu privātprakses. 4. Piedāvājumu vērtēšana 4.1.Iepirkuma komisija: 4.1.1.pārbaudīs piedāvājumu noformējuma atbilstību saskaņā ar Instrukciju Pretendentiem. Par atbilstošiem tiks uzskatīti tikai tie piedāvājumi, kuri saturēs visu prasīto informāciju. Neatbilstošie piedāvājumi tālāk netiks vērtēti; 4.1.2.pārbaudīs piedāvājumu atbilstību tehniskai specifikācijai. Neatbilstošie piedāvājumi tālāk netiks vērtēti; 4.1.3.no prasībām atbilstošajiem piedāvājumiem izvēlēsies saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu. 4.2. Vērtēšanā tiks izmantoti šādi vērtēšanas kritēriji un to skaitliskās vērtības: Kopā: 4.3.Punkti tiek aprēķināti atbilstoši šādam aprakstam un formulām: 1. Pamata programmas A saturs komplektācija ar papildu pakalpojumiem 213 EUR (divi simti trīspadsmit euro) prēmijas ietvaros. 45 (četrdesmit pieci) punkti tiek piešķirti piedāvājumam(-iem), kurā(-os) bez papildu piemaksas pamata programmā iekļauta zobārstniecības un zobu higiēnas programmai ar 50% (piecdesmit procentu) atlaidi un lielāko atlīdzību limitu. Pārējo Pretendentu piedāvājumiem, kuriem pamata programmā bez papildu piemaksas iekļauta zobārstniecības programma, piešķiramo punktu skaitu aprēķina, izmantojot proporcijas principu atbilstoši limita attiecībai pret labāko piedāvājumu (-iem). Piedāvājumiem, kuros zobārstniecība nav iekļauta pamata programmā, šī kritērija ietvaros tiek piešķirti 0 (nulle) punkti. 2. Pamatprogrammas A limita paaugstinājums. 30 (trīsdesmit) punkti tiek piešķirti piedāvājumam (-iem) ar lielāko limita palielinājumu programmā iekļautai ambulatorās rehabilitācijas, t.sk. ārstnieciskās masāžas sadaļai. Ja iesniegti vairāki piedāvājumi, kuros iekļauts paaugstināts limits ambulatorajai rehabilitācijai, t.sk. ārstnieciskajai masāžai, tad pārējiem šāda veida piedāvājumiem piešķiramie punkti tiek aprēķināti, izmantojot proporcijas principu atbilstoši limita pieaugumam virs minimālajās prasībās noteiktā apmēra pret piedāvājumu ar lielāko limita palielinājumu. Piedāvājumi, kuros nav iekļauts paaugstināts limits ambulatorajai rehabilitācijai, t.sk. ārstnieciskajai masāžai, šī kritērija ietvaros saņem 0 (nulle) punktus. 3. Papildprogrammas cena. 25 (divdesmit pieci) punkti tiek piešķirti piedāvājumam (-iem) ar zemāko piemaksu pie Pamatprogrammas A par augstāka līmeņa pamata programmas iegādi par darbinieku personīgajiem līdzekļiem (Finanšu piedāvājuma 2. tabulas aiļu summa). Pārējiem piedāvājumiem piešķiramie punkti tiek aprēķināti, izmantojot proporcijas principu pret piedāvājumu ar zemāko piemaksu. Vērtēšanas kritērijos, kuros punktus piešķir, izmantojot proporcijas principu, tiks pielietota šāda formula: Max * (x / y) = z, kur Max maksimāli iespējamais punktu skaits; x matemātiski mazākā skaitliskā vērtība starp visiem piedāvājumiem, ja konkrētajā kritērijā mazāks nozīmē labāk, vai arī vērtība piedāvājumam, kuram aprēķina punktus; y matemātiski lielākā skaitliskā vērtība starp visiem piedāvājumiem, ja konkrētajā kritērijā lielāks nozīmē labāk, vai arī vērtība piedāvājumam, kuram aprēķina punktus; z attiecīgā piedāvājuma iegūtie punkti. 4. Par saimnieciski visizdevīgāko piedāvājumu tiks atzīts piedāvājums, kurš ieguvis visaugstāko vidējo vērtējumu saskaņā ar noteiktajiem piedāvājumu vērtēšanas un izvēles kritērijiem. Ja divi vai vairāki saimnieciski piedāvājumi saņems vienādu kopējo punktu skaitu, tiks izvēlēts piedāvājums ar lielāko punktu skaitu 1.kritērijā. 5. Izslēgšanas nosacījumu pārbaude un lēmuma pieņemšana 5.1. Iepirkumu komisija vērtēs un izvēlēsies saimnieciski izdevīgāko piedāvājumu, kas atbilst Instrukcijā noteiktajām prasībām un tehniskajai specifikācijai. 5.2. Pasūtītājs izslēdz pretendentu no dalības iepirkumā jebkurā no šādiem gadījumiem: 1) pasludināts pretendenta maksātnespējas process (izņemot gadījumu, kad maksātnespējas procesā tiek piemērota sanācija vai cits līdzīga veida pasākumu kopums, kas vērsts uz parādnieka iespējamā bankrota novēršanu un maksātspējas atjaunošanu), apturēta vai pārtraukta tā saimnieciskā darbība, uzsākta tiesvedība par tā bankrotu vai tas tiek likvidēts; 2) ievērojot Valsts ieņēmumu dienesta publiskās nodokļu parādnieku datubāzes pēdējās datu aktualizācijas datumu, ir konstatēts, ka pretendentam dienā, kad paziņojums par plānoto līgumu publicēts Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā, vai arī dienā, kad pieņemts lēmums par iespējamu līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu, Latvijā vai valstī, kurā tas reģistrēts vai kurā atrodas tā pastāvīgā dzīvesvieta, ir nodokļu parādi, tajā skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādi, kas kopsummā kādā no valstīm pārsniedz 150 euro; 3) uz pretendenta norādīto personu, uz kuras iespējām pretendents balstās, lai apliecinātu, ka tā kvalifikācija atbilst paziņojumā par plānoto līgumu vai iepirkuma dokumentos noteiktajām prasībām, kā arī uz personālsabiedrības biedru, ja pretendents ir personālsabiedrība, ir attiecināmi instrukcijas 5.2.punkta 1. un 2.apakšpunktā minētie nosacījumi. 5.3. Lai pārbaudītu, vai pretendents nav izslēdzams no dalības iepirkumā instrukcijas 5.2.punkta 1., 2. vai 3.apakšpunktā minēto apstākļu dēļ, Pasūtītājs: 1) attiecībā uz Latvijā reģistrētu vai pastāvīgi dzīvojošu pretendentu un instrukcijas 5.2.punkta 3.apakšpunktā minēto personu, izmantojot Ministru kabineta noteikto informācijas sistēmu, Ministru kabineta noteiktajā kārtībā iegūst informāciju: a) par instrukcijas 5.2.punkta 1.apakšpunktā minētajiem faktiem no Uzņēmumu reģistra, b) par instrukcijas 5.2.punkta 2.apakšpunktā minēto faktu no Valsts ieņēmumu dienesta. Pasūtītājs attiecīgo informāciju no Valsts ieņēmumu dienesta ir tiesīgs saņemt, neprasot pretendenta un instrukcijas 5.2..punkta 3.apakšpunktā minētās personas piekrišanu; 2) attiecībā uz ārvalstī reģistrētu vai pastāvīgi dzīvojošu pretendentu un instrukcijas 5.2.punkta 3.apakšpunktā minēto personu pieprasa, lai pretendents iesniedz attiecīgās kompetentās institūcijas izziņu, kas apliecina, ka uz to un instrukcijas 5.2.punkta 3.apakšpunktā minēto personu neattiecas instrukcijas 5.2.punkta noteiktie gadījumi. Termiņu izziņas iesniegšanai pasūtītājs nosaka ne īsāku par 10 darbdienām pēc pieprasījuma izsniegšanas vai nosūtīšanas dienas. Ja attiecīgais pretendents noteiktajā termiņā neiesniedz minēto izziņu, pasūtītājs to u, pasūtītājs to izslēdz no dalības iepirkumā. 5.4 Atkarībā no atbilstoši instrukcijas 5.2.punkta 2.apakšpunktam veiktās pārbaudes rezultātiem: 1) neizslēdz pretendentu no dalības iepirkumā, ja konstatē, ka saskaņā ar Ministru kabineta noteiktajā informācijas sistēmā esošo informāciju pretendentam un instrukcijas 5.2.punkta 3.apakšpunktā minētajai personai nav nodokļu parādu, tajā skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu, kas kopsummā pārsniedz 150 euro; 2) informē pretendentu par to, ka saskaņā ar Valsts ieņēmumu dienesta publiskajā nodokļu parādnieku datubāzē pēdējās datu aktualizācijas datumā ievietoto informāciju ir konstatēts, ka tam vai šīs instrukcijas 5.2..punkta 3.apakšpunktā minētajai personai dienā, kad paziņojums par plānoto līgumu publicēts Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā, vai arī dienā, kad pieņemts lēmums par iespējamu līguma slēgšanas tiesību piešķiršanu, ir nodokļu parādi, tajā skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādi, kas kopsummā pārsniedz 150 euro, un nosaka termiņu 10 dienas pēc informācijas izsniegšanas vai nosūtīšanas dienas apliecinājuma iesniegšanai. Pretendents, lai apliecinātu, ka tam un instrukcijas 5.2.punkta 3.apakšpunktā minētajai personai nebija nodokļu parādu, tajā skaitā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu parādu, kas kopsummā pārsniedz 150 euro, iesniedz attiecīgās personas vai tās pārstāvja apliecinātu izdruku no Valsts ieņēmumu dienesta elektroniskās deklarēšanas sistēmas par to, ka attiecīgajai personai nebija nodokļu parādu, tajā skaitā valsts sociālās apdrošināšanas iemaksu parādu, kas kopsummā pārsniedz 150 euro. Ja noteiktajā termiņā minētais apliecinājums nav iesniegts, pasūtītājs pretendentu izslēdz no dalības iepirkumā 5.5. Trīs darba dienu laikā pēc iepirkuma komisijas lēmuma pieņemšanas visi pretendenti tiks informēti par komisijas pieņemto lēmumu; 5.6. Iepirkuma komisija var pieņemt lēmumu par iepirkuma pārtraukšanu, ja ir objektīvs pamatojums; 5.7. Ja iepirkuma uzvarētājs 5 (piecu) darba dienu laikā nenoslēdz līgumu, iepirkuma izpildes tiesības pāriet pie Pretendenta, kura iesniegtais piedāvājums atbilst visām iepirkuma prasībām un ir ieguvis nākamo lielāko punktu skaitu. 5.8. Atbilstoši Publisko iepirkumu likuma 8.² panta trīspadsmitajā daļā noteiktajam, noslēgtā līguma teksts un tā grozījumi/papildinājumi, ievērojot komercnoslēpuma aizsardzības prasības, tiks publicēti pasūtītāja mājaslapā internetā pie paziņojuma par veicamo iepirkumu. 1.pielikums ID Nr. RHV 2016/1 Tehniskā specifikācija Pasūtītāja darbinieku veselības apdrošināšanai 1. Minimālās prasības 1.1. Pamatprogramma A divdesmit astoņiem darbiniekiem. Pretendents iesniedz piedāvājumu polisei, kuras prēmija nepārsniedz 213 EUR (divi simti trīspadsmit euro) gadā vienai personai, izsniedzot individuālās apdrošināšanas kartes, kas darbojas kā pilnvērtīgs norēķinu līdzeklis, saņemot programmā iekļautos pakalpojumus līgumiestādēs kā par pacienta iemaksu, tā arī par pilnu maksu saskaņā ar attiecīgās iestādes cenrādi. Pretendents nav tiesīgs noteikt ierobežojumus atsevišķu ārstniecības iestāžu un līgumiestāžu apmeklējumam, kā arī ierobežot pakalpojumu saņemšanu tikai ar savu līgumiestāžu loku. 1.1.1. Pacienta iemaksas 100% (viens simts procentu) par visa veida medicīniskajiem pakalpojumiem. Minimālais atlīdzību limits ir 500,00 EUR (pieci simti euro) gadā, un tas var tikt iekļauts ambulatorās aprūpes vai stacionārās aprūpes atlīdzību limita summās, neizdalot to atsevišķi. 1.1.2. Ambulatorie maksas pakalpojumi bez ģimenes ārsta nosūtījuma 100% (viens simts procentu) apmērā līgumiestādēs. Minimālais atlīdzību limits ambulatorai aprūpei 500,00 EUR (pieci simti euro) gadā, nenosakot apakšlimitus atsevišķiem pakalpojumiem vai pakalpojumu grupām, izņemot pakalpojumus, kas var tikt limitēti saskaņā ar tehniskajā specifikācijā noteikto. Programmā iekļaujami šādi pakalpojumi: 1.1.2.1. ārstu speciālistu, t.sk. profesoru un docentu konsultācijas; 1.1.2.2. ārsta mājas vizītes; 1.1.2.3. plaša spektra laboratoriskie izmeklējumi; 1.1.2.4. plaša spektra diagnostiskie (instrumentālie) izmeklējumi, t.sk. magnētiskā rezonanse un kompjūtertomogrāfija ne mazāk kā vienu reizi gadā; 1.1.2.5. maksas ambulatorā rehabilitācija, t.sk. ārstnieciskā masāža 1 (viens) kurss 10 (desmit) reizēm ar minimālo atlīdzību limitu 60,00 EUR (sešdesmit euro); 1.1.2.6. darbinieku personīgo sanitāro grāmatiņu (ikgadējās veselības pārbaudes) noformēšanas pakalpojums (Ministru kabineta 2001.gada 27.novembra noteikumi Nr.494 Noteikumi par darbiem, kas saistīti ar iespējamu risku citu cilvēku veselībai un kuros nodarbinātās personas tiek pakļautas obligātajām veselības pārbaudēm). 1.1.3. Valsts neatliekamā palīdzība 100% (viens simts procentu) apmērā. 1.1.4. Stacionāra maksas pakalpojumi bez ģimenes ārsta nosūtījuma 100% (viens simts procentu) apmērā līgumiestādēs. Minimālais atlīdzību limits stacionārai aprūpei un vienam saslimšanas vai stacionēšanās gadījumam ir 400,00 EUR (četri simti euro) gadā. Atlīdzību limits var tikt izdalīts atsevišķi. Programmā iekļaujami šādi pakalpojumi: 1.1.4.1. uzturēšanās maksa, t.sk. paaugstināta servisa palāta; 1.1.4.2. ārstnieciskās manipulācijas, diagnostika, procedūras un operācijas. 1.1.5. Kopējais minimālais gada atlīdzību limits pamatprogrammai A katram darbiniekam ir 1400,00 EUR (viens tūkstotis četri simti euro). Atlīdzību limiti pamata programmas pakalpojumu grupām var tikt arī apvienoti, neizdalot tos atsevišķi vai arī saglabājot tikai dažus no tiem. 1.2. Pamatprogramma B sešiem darbiniekiem. Pretendents iesniedz piedāvājumu polisei, kuras prēmija nepārsniedz 60.00 EUR (sešdesmit euro) gadā vienai personai, izsniedzot individuālās apdrošināšanas kartes, kas darbojas kā pilnvērtīgs norēķinu līdzeklis, saņemot programmā iekļautos pakalpojumus līgumiestādēs kā par pacienta iemaksu, tā arī par pilnu maksu saskaņā ar attiecīgās iestādes cenrādi. Pretendents nav tiesīgs noteikt ierobežojumus atsevišķu ārstniecības iestāžu un līgumiestāžu apmeklējumam, kā arī ierobežot pakalpojumu saņemšanu tikai ar savu līgumiestāžu loku. 1.2.1. Pacienta iemaksas 100% par visa veida ambulatorajiem pakalpojumiem un stacionārajiem pakalpojumiem, t.sk līdzmaksājumiem. Minimālais atlīdzību limits ir 600,00 EUR (seši simti euro) gadā, 1.2.2. Valsts neatliekamā palīdzība 100% (viens simts procentu) apmērā. 1.3. Papildprogramma 1 augstāka līmeņa pamata programma. 1.3.1. Pamata programma ar minimālo kopējo gada atlīdzību limitu 2000,00 EUR (divi tūkstoši euro), kuras segumā salīdzinot ar Pasūtītāja finansēto pamata programmu ietverts vismaz sekojošais: 1.3.1.1. paaugstināts minimālais limits maksas ambulatorajai palīdzībai līdz 700,00 EUR (septiņi simti euro) gadā; 1.3.1.2. ambulatorā rehabilitācija, t.sk. ārstnieciskā masāža 1 (viens) kurss 10 (desmit) reizēm ar minimālo atlīdzību limitu 100,00 (viens simts euro); 1.3.1.3. paaugstināts minimālais limits vienam gadījumam stacionārā līdz LVL 700,00 EUR (septiņi simti euro). 1.4. Papildprogramma 2 Zobārstniecība. 1.4.1. Zobārstniecība ar 50% (piecdesmit procentu) atlaidi. Minimālais atlīdzību limits zobārstniecības pakalpojumu klāstam ir 150,00 EUR (viens simts piecdesmit euro). Programmā iekļaujami šādi pakalpojumi: 1.4.1.1. ārsta speciālista konsultācijas un ārstēšanās plāna sastādīšana; 1.4.1.2. zobu higiēna; 1.4.1.3. rentgeni; 1.4.1.4. anestēzija; 1.4.1.5. ķirurģiskā ārstēšana; 1.4.1.6. terapeitiskā ārstēšana, t.sk. zobu plombēšana ar jebkura tipa materiāliem. 1.5. Papildprogramma 3 Medikamenti. 1.5.1. Medikamentu iegāde ar 50% (piecdesmit procentu) atlaidi. Minimālais atlīdzību limits 100,00 EUR (viens simts euro) gadā. Programmai jāatbilst šādiem parametriem: 1.5.1.1. tiek apmaksāti jebkuri ambulatorās aprūpes ārstu izrakstīti medikamenti, kas reģistrēti Latvijas Republikas Zāļu reģistrā; 1.5.1.2. nav noteikti ierobežojumi iegādājamo medikamentu skaitam; 1.5.1.3. nav noteikti limiti viena oriģināla cenai. 1.6. Pakalpojumu apmaksas nosacījumi 1.6.1. Visiem Tehniskajā specifikācijā ietvertajiem pakalpojumiem, kuri iekļauti Pasūtītāja vai darbinieku iegādātajās polisēs, jābūt pieejamiem pilnā apmērā, sākot ar pirmo veselības apdrošināšanas polises darbības dienu un visā tās darbības laikā. 1.6.2. Pretendentam jānodrošina čeku apmaksa ne vēlāk kā 15 (piecpadsmit) dienu laikā no visu nepieciešamo dokumentu iesniegšanas brīža, izmaksājot apdrošināšanas atlīdzību ar pārskaitījumu uz atlīdzības pieteikumā norādīto apdrošinātās personas bankas kontu vai arī skaidrā naudā, ja to paredz Pretendenta piedāvājums. Pretendentam jānodrošina iespēja iesniegt atlīdzību pieteikumus un tiem klāt pievienotos dokumentus elektroniski, augšupielādējot tos īpaši tam paredzētā atlīdzību vietnē Pretendenta mājas lapā vai arī nosūtot uz šim mērķim izveidotu e-pastu. 1.7. Darbinieku, kuri neatbilst iestādes veselības apdrošināšanas kārtībā noteiktajiem kritērijiem, apdrošināšana 1.7.1. Pretendentam jānodrošina iespēja iestādes darbiniekiem, kuri neatbilst iestādes veselības apdrošināšanas kārtībā noteiktajiem kritērijiem, iegādāties par saviem līdzekļiem polisi ,,Pamatprogramma A vai ,,Pamatprogramma B par tādu pašu prēmiju, kādu pretendents piedāvā darbiniekiem, kuru polises apmaksā iestāde (1.1.punkts un 1.2.punkts); 1.7.2. 1.7.1. punktā minētie darbinieki piesakās 15 (piecpadsmit) kalendāra dienu laikā no Pasūtītāja veselības apdrošināšanas pakalpojuma līguma noslēgšanas brīža. Samaksu par apdrošināšanu darbinieki veic no personīgiem līdzekļiem, pārskaitot naudu iepirkumā uzvarējušajam Pretendentam. 1.8. Izmaiņu veikšana polisē 1.8.1. Pretendentam jānodrošina iespēja Pasūtītājam veikt izmaiņas apdrošināto personu sarakstos ne retāk kā reizi mēnesī visā apdrošināšanas perioda laikā, izslēdzot no tā darbiniekus, kas pārtraukuši darba attiecības un pievienojot jaunus darbiniekus, kuri stājušies darba attiecībās ar Pasūtītāju. 1.8.2. Darbiniekiem ir tiesības pieteikties polišu uzlabošanai, izvēloties pāreju uz augstāka līmeņa polisi vai iekļaujot segumā kādu no papildu pakalpojumiem. Tam darbinieki pieteiksies 15 (piecpadsmit) kalendāra dienu laikā no Pasūtītāju individuālo veselības apdrošināšanas polišu noslēgšanas brīža. Par individuāli izvēlētajiem pakalpojumiem maksājamā prēmija tiek aprēķināta saskaņā ar Finanšu piedāvājuma 2.tabulas nosacījumiem. Samaksu par šiem pakalpojumiem darbinieki veic no personīgiem līdzekļiem, pārskaitot naudu pa tiešo iepirkumā uzvarējušajam Pretendentam. 1.8.3. Pretendentam jāparedz iespēja iegādāties piedāvājumā minētos apdrošināšanas pakalpojumus arī darbinieku tuviniekiem, kas tam pieteiksies 15 (piecpadsmit) kalendāra dienu laikā no Pasūtītāja individuālo veselības apdrošināšanas polišu noslēgšanas brīža. Samaksu par apdrošināšanu tuvinieki veic no personīgiem līdzekļiem, pārskaitot naudu iepirkumā uzvarējušajam Pretendentam. Šajā piedāvājuma sadaļā Pretendents var iesniegt variantus gadījumā, ja tiek apdrošināti ne vairāk kā 3 (trīs) tuvinieki, kā arī, ja tiek apdrošināti vairāk kā 3 (tuvinieki). 1.8.4. Pasūtītājs ir tiesīgs izveidot vismaz 4 (četras) dažādas programmu variācijas. 2. pielikums ID Nr. RHV 2016/1 PIEDĀVĀJUMA FORMA 1.IESNIEDZA 2.KONTAKTPERSONA 3.PIEDĀVĀJUMS ________/Pretendenta nosaukums/ piedāvā veikt Rīgas Horeogrāfijas vidusskolas darbinieku veselības apdrošināšanu atbilstoši Instrukcijā pretendentiem noteiktajām prasībām. Iesniedzamie dokumenti: - pilnvara, ja piedāvājumu paraksta Pretendenta pilnvarotā persona. Iesniedzot pilnvaru, piedāvājumā iekļaujami arī dokumenti, kas apliecina pilnvaras izdevēja tiesības to izsniegt; - saraksts, kurā iekļautas tikai un vienīgi Pretendenta Rīgā lokalizētās plaša profila (par tādām netiek uzskatītas individuālās ārstu speciālistu un ģimenes ārstu prakses) ambulatorās un stacionārās līgumiestādes; - veselības apdrošināšanas programma ar piedāvātajām papildprogrammām un skaidri atšifrētiem limitu, apakšlimitu, ierobežojumu un atlaižu lielumu attiecīgajiem pakalpojumiem; - medicīnisko pakalpojumu netiešās apmaksas kārtība, norādot prasības iesniedzamo dokumentu noformējumam, atlīdzības saņemšanas kārtība un termiņi (var atsevišķi neiesniegt, ja ietverti noteikumos); - kārtība izmaiņu veikšanai polisē, t.sk. neizmantotās un papildu maksājamās prēmijas aprēķina algoritmi (var atsevišķi neiesniegt, ja ietverti noteikumos); - piedāvātajai programmai atbilstošie un spēkā esošie veselības apdrošināšanas noteikumi. 4. FINANŠU PIEDĀVĀJUMS 1.tabula - Pasūtītājam piedāvātās apdrošināšanas prēmijas, kurās iekļauti visi nodokļi, nodevas, kā arī ar polišu apkalpošanu un administrēšanu saistītie izdevumi: Nosaukums Gada atlīdzību limits vienam darbiniekam, EUR Gada prēmija vienam darbiniekam, EUR Pamata programma A Pamata programma B KOPĒJĀS PRĒMIJAS Prēmija par Pamatprogrammu A un Pamatprogrammu B vienam gadam, EUR Pamatprogrammas A cena 1 darbiniekam x 28 un pamatprogrammas B cena 1darbiniekam x 6, kopā 2.tabula - papildprogrammu iegāde par darbinieku privātajiem līdzekļiem: Papildprogrammas nosaukums Gada prēmija vienam darbiniekam, ja pakalpojumu iegādājas 15 (viens līdz pieci) darbinieki, EUR Gada prēmija vienam darbiniekam, ja pakalpojumu iegādājas 610 (seši līdz desmit) darbinieki, EUR Gada prēmija vienam darbiniekam, ja pakalpojumu iegādājas 11 (vienpadsmit) un vairāk darbinieki, EUR Augstāka līmeņa pamata programma norādīt piemaksu, darbiniekam pārejot no darba devēja apmaksātas pamatprogrammas A norādīt piemaksu, darbiniekam pārejot no darba devēja apmaksātas pamatprogrammas A norādīt piemaksu, darbiniekam pārejot no darba devēja apmaksātas pamatprogrammas A Zobārstniecība ja iekļauta pamtaprogrammā A, norāda piemaksu līdz tehniskās specifikācijas 1.4.punktā minētajam prasību līmenim ja iekļauta pamatprogrammā A, norāda piemaksu līdz tehniskās specifikācijas 1.4.punktā minētajam prasību līmenim ja iekļauta pamatprogrammā, A norāda piemaksu līdz tehniskās specifikācijas 1.4.punktā minētajam prasību līmenim Medikamenti ja iekļauta pamatprogrammā A, norāda piemaksu līdz tehniskās specifikācijas 1.5.punktā minētajam prasību līmenim ja iekļauta pamatprogrammā A, norāda piemaksu līdz tehniskās specifikācijas 1.5.punktā minētajam prasību līmenim ja iekļauta pamatprogrammā A, norāda piemaksu līdz tehniskās specifikācijas 1.5.punktā minētajam prasību līmenim Apliecinām, ka: uz ________/Pretendenta nosaukums/ neattiecas Publisko iepirkumu likuma 82. panta piektajā daļā ietvertie Pretendentu izslēgšanas nosacījumi; nekādā veidā neesam ieinteresēti nevienā citā piedāvājumā, kas iesniegts šajā iepirkumu procedūrā; nav tādu apstākļu, kuri liegtu ________/Pretendenta nosaukums/ piedalīties iepirkuma procedūrā un pildīt iepirkuma Instrukcijā Pretendentiem un darba uzdevumā norādītās prasības. * * * * * * * * * * Nr.p.k. Vērtēšanas kritēriji Īpatsvars vērtēšanā (punktu skaits) 1. Pamatprogrammas A saturs 45 2. Pamatprogrammas limita paaugstinājums 30 3. Papildprogrammas cena 25 100 Pretendenta nosaukums Rekvizīti Vārds, uzvārds Adrese Tālr./ Fax e-pasta adrese Vārds, uzvārds, amats Paraksts Datums
Paziņojums par iepirkuma veikšanu
Paziņojuma ievietošanas datums
Iepirkuma priekšmets
Plānotais iepirkuma veids
Plānotā līgumcena EUR ar PVN 21%
Piedāvājuma iesniegšanas laiks
Kontaktpersona
Lēmuma par līguma slēgšanu pieņemšanas datums
Pielikumi
Rezultāta paziņojums
Līguma noslēgšanas datums
Līguma izpildītāja nosaukums
Līguma izpildītāja vienotais reģ. Nr
Līgumcena EUR ar PVN 21%
Līguma Nr.
Līguma izpildes termiņš
* * * * * * * * * *
Paziņojums par iepirkuma veikšanu
Paziņojuma ievietošanas datums
Iepirkuma priekšmets
Plānotais iepirkuma veids
Plānotā līgumcena EUR ar PVN 21%
Piedāvājuma iesniegšanas laiks
Kontaktpersona
Lēmuma par līguma slēgšanu pieņemšanas datums
Pielikumi
Rezultāta paziņojums
Līguma noslēgšanas datums
Līguma izpildītāja nosaukums
Līguma izpildītāja vienotais reģ. Nr
Līgumcena EUR ar PVN 21%
Līguma Nr.
Līguma izpildes termiņš
* * * * * * * * * *
Paziņojums par iepirkuma veikšanu
Paziņojuma ievietošanas datums
Iepirkuma priekšmets
Plānotais iepirkuma veids
Plānotā līgumcena EUR ar PVN 21%
Piedāvājuma iesniegšanas laiks
Kontaktpersona
Lēmuma par līguma slēgšanu pieņemšanas datums
Pielikumi
Rezultāta paziņojums
Līguma noslēgšanas datums
Līguma izpildītāja nosaukums
Līguma izpildītāja vienotais reģ. Nr
Līgumcena EUR ar PVN 21%
Līguma Nr.
Līguma izpildes termiņš
* * * * * * * * * *
Atpakaļ